{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226

Hjælpeadministrator søges! {{forumTopicSubject}}

Hej brugere af KatteGalleri.dk!

Der nok at lave og en masse at holde øje med på KatteGalleri.dk, og derfor har vi brug for nye kræfter.

Vi søger derfor en hjælpeadministrator, der har tid og lyst til at være med til at varetage opgaven med at holde ro og orden på KatteGalleri.dk. Der er tale om en frivillig og ulønnet post.

Egnede kandidater har deres daglige gang på KatteGalleri.dk, besidder en sund dømmekraft og kan holde hovedet koldt i de til tider heftige diskussioner.

Ydermere skal man som minimum være fyldt 18.

Mener du at være egnet som hjælpeadministrator, er du velkommen til at skrive en ansøgning her. www.kattegalleri.dk/faq . Skriv kort om dig selv og hvorfor netop du er den helt rigtige hjælpeadministrator til KatteGalleri.dk.

Husk: link til din profil, telefonnummer samt hvornår du bedst træffes.

Mvh.

Rikke/KatteGalleri smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpeadministrator søges!
  • #2   7. aug 2013 Trine R - Jeg har været det på gnavergalleri.

Jeg vil sige du skal ikke kunne ret meget, jeg er ikke IT uddannet smiley Systemmet er enomrt nemt.

Man skal dog kunne tage imod sure brugere der ikke altid er så søde smiley

• #12   7. aug 2013 Nogle mennesker på 50 er mere umodne og uegnede til at formulere sig til folk på en ordentlig og saglig måde end folk på den halve alder.

Jeg har tidligere været HA'er i 1 år på hestegalleri, og IT mæssigt er det en nem funktion, der ikke kræver andet end at man kan bruge en nem brugerflade.
    Derudover så kræver det at man kan finde ud af at tale pænt til folk, også når de stiller det samme spørgsmål for 4. gang, etc.

Hos Hestegalleri er der jo lidt flere HAere, og vi har derfor en lukket gruppe. Der har vi en tråd, hvor vi skriver nogen op som vi bemærker positivt, som egnede kandidater når der er brug for at tage en ny ind, samt noterer hvis nogen har henvendt sig. I gruppen diskuterer vi så, når vi søger en ny, hvilke kandidater der er egnet og hvilke der ikke er. Her ser vi en del på hvordan folk vælger at formulere sig overfor andre i både forum og galleri-kommentarer.

• #15   7. aug 2013 Felis - Selvfølgelig kan man ikke forudsige fremtiden - men man kan se noget om fortiden. For hvis man allerede er nedladende og skriver i en grim tone inden man bliver HA'er, så fortsætter man jo nok den tone fremover... Så det vil da være Tåbeligt at vælge en tydeligt ikke egnet person helt fra starten.

• #17   7. aug 2013 Jeg håber der bliver lavet nogle hurtige beslutninger, jeg syntes allerede det dufter af kommende Hjælpeadministrator aspiranter ude i trådene smiley

Mig kan i godt se bort fra, det er er vigtigt arbejde og jeg har stor respekt for dem som bruger tid og energi på det, men det er ikke noget for mig, jeg ville føle alt for meget forpligtigelse til at nyde det smiley

• #20   11. aug 2013 Felis - Det er jo dybest set ligegyldigt. Hvis man ikke evner eller ønsker at formulerer sig ,så flertallet af modtagere opfatter det som pænt og venligt sprogbrug, så er man ikke egnet til at bestride en position som hjælpeadmin.

Kommentér på:
Hjælpeadministrator søges!

Annonce